perjantai 20. helmikuuta 2015

EEPI: elossa taas!

Moi! 
Hurjan pitkä tauko on ollut kirjoittelusta, nyt koitetaan aktiivisemmin kirjoittaa.
Edelleen olen tallilla käynyt ratsimassa Ragelaa, tunneilla että myös itsekseni. Kuvaajaa en ole kauhean montaa kertaa saanut ja kuvattomia postauksia on niin tylsä lukea/kirjoittaa :P

Ragelalla kun menen yksikseni, tykkään ehdottomasti mennä kentällä! Jos vain kenttä on hyvässä kunnossa :) Poni on paljon parempi ulkona! Maneesissa on niin paljon kaikkea kytättävää pienen ponin mielestä.

Olen ollut myös tosi paljon kipeenä, enkä ole päässyt reeneihin sen takia. Kipeenä ei paljoo muuta tekemistä kuin maata ja kuunnella musiikkia tai katsella elokuvia. Viime lauantaina 14.2 tallilta kotiin tullessa meninkin Kitille ja sielä katsottiin Kitin ja Hannan kanssa joku trilleri nimeltä Ottolapsi. Voin sanoo että elokuva oli kyllä aika kamala :D  Juoni oli kyllä kieltämättä aika hyvä! Verta lensi kyllä aika paljon mun makuun, herkkä kun olen.. :D
Ei ne leffojen katselut siihen loppuneet todellakaan, kotona katsoin seuraavana päivänä pitkästä aikaa elokuvat Tyttö ja Villivarsa 2 &3. Olen ne kuitenkin nähnyt ennenkin muutaman kerran, joten ei nyt ollut mikään ihmeellinen elokuvaelämys. Ihan kivoja leffoja kuitenkin! 
Ja sitten kauhein asia..Tiistaina mentiin elokuviin katsomaan Hobittia -jälleen :D Mukana oli Kiti, Hanna, Emmi ja minä. Olin koko päivän valmistautunut siihen henkisesti. Mulle ja Emmille tää oli toinen kerta kun oltiin katsomassa ja Hannalle kolmas ja Kitistä en edes tiedä monesko kerta. Olemme ihan terveitä kyllä :D Kun sitten ilta koitti ja oli aika lähtee bussipysäkille niin mulla oli semmonen fiilis etten oikeesti halua nähdä sitä enää. Eka kerta viime joulukuussa oli niin kamala! Heh, tämä toinen kerta oli ehkä 10kertaa pahempi.. Emmikin saatiin itkemään (Emmi ei meinaan ekalla kerralla vuodattanut kyyneleitä). Kaulat litimärkinä ja nenäliinat käsissä me nyyhkytettiin siellä ylärivillä :D Kun lopputekstit alkoi niin muut lähti pois mutta me jäätiin sinne vielä itkemään. Tosin oli sielä yksi mies meidän kanssa joka jäi sinne vielä kun me lähdettiin(joka paljastuikin naiseksi, mutta ei siitä sen enempää) :D
Onneksi kello oli jo melkein puoli 11 illalla kun poistuttiin Plevnasta, eikä Plevnan käytävillä ollut väkeä. Oltaisiin oltu outo näky. Hysteerisia hiippareita nyyhkyttäen...
No leffan jälkeen iskä tuli hakeen mua pois ja Emmi lähti omille teilleen (toivottavasti pääsi elossa kotiin) ja me vietiin Kiti ja Hanna kotiin. Mietin elokuvaa vielä pitkälle yöhön asti enkä saanut sitä mielestäni :D Ekan kerran jälkeen kun olin nähnyt tämän viiden armeijan taistelun, niin sanoin etten katso tätä leffaa enää ikinä. Kuinkas kävikään. Sanoin niin kyllä tämän toisenkin kerran jälkeen mutta vannon että kuitenkin katson sen jossain kohtaa :D Traumatisointia koko loppu elämäksi!


Raksupaksu 14.2 tunnin jälkeen :) (c) Linda



Ponin kanssa poseerausta joskus (c) Emmi L.




La 14.2 (c) Linda


Postausideat ovat todellakin tervetulleita :) 
♥: Eepi

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus, kiva kun teidän blogi on taas palannut! :D Mä olin tosiaan viidennen kerran katsomassa Hobittia..... Pidennetyt katsotaan meillä sitten kun ne ilmestyy, pidetään oikein kunnon itkuilta.. :'D

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Ihanaa et blogi heräs horroksesta :) !

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, sekä risut että ruusut. Muistathan, että asiat voi aina ilmaista asialliseen sävyyn!